Platby

Objednávku můžete zaplatit následujícím způsoby:

1. Online platba kartou:
Za objednávku zaplatíte po jejím dokončení pomocí, bankovní platební karty (debetní nebo kreditní karta VISA, MasterCard, Maestro atd…)

Proces platby kartou

  • Během nakupování v e-shopu si vyberete a vložíte produkty do košíku
  • Ve 2. kroku košíku DOPRAVA & PLATBA si zvolíte dopravu (kurýr nebo výdejní místo) + zvolíte si platbu PLATEBNÍ KARTA (BANKOVÁ KARTA) s logem VISA
  • Klepnete na tlačítko POKRAČOVAT
  • Dostanete se do 3. kroku nákupního košíku s názvem INFORMACE kde vyplníte údaje potřebné k doručení objednávky.
  • Po odsouhlasení povinných údajů pro potvrzení objednávky (označených červenou hvězdičkou Souhlasím s obchodními podmínkami a Souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů)
  • Objednávku potvrdíte výrazným zeleným tlačítkem Odeslat objednávku s povinností platby
  • Následně se dostanete na stránku, která potvrzuje přijetí Vaší objednávky
  • Po několika sekundách dojde k přesměrování na platební bránu
  • V platební bráně vyplníte všechna povinná pole
  • V závislosti na Vaší bance provedete ověření platby buď SMS nebo v aplikaci internet bankingu
  • Po úspěšné úhradě objednávky obdržíte od nás potvrzující e-mail
  • Následně začne proces vyřizování Vaší objednávky

Co se stane, pokud nebude platba platební kartou úspěšná?
Nemusíte se bát, naše systémy neustále monitorují objednávky a zjistí-li, že objednávka nebyla uhrazena, budeme Vás neprodleně kontaktovat, případně Vám pošleme odkaz na dodatečnou úhradu.

Pokud se Vám nepodařilo uhradit objednávku napoprvé, prosím nedělejte další objednávku.
Budeme Vás kontaktovat a problém spolu vyřešíme.

V případě problémů nás kontaktujte e-mailem: info@inohy.cz

2. Platba bankovním převodem
Za objednávku zaplatíte po dokončení a to formou klasického bankovního převodu mezi dvěma bankovními účty.

Vy jako odesílatel platby a my jako příjemce platby.
Platební údaje potřebné k úhradě objednávky se zobrazí po potvrzení objednávky + Vám přijdou na e-mail, který jste v objednávce uvedli.

Proces platby bankovním převodem

  • Během nakupování v e-shopu si vyberete a vložíte produkty do košíku
  • Ve 2. kroku košíku DOPRAVA & PLATBA si zvolíte dopravu (kurýr nebo výdejní místo) + zvolíte si platbu BANKOVÝM PŘEVODEM s logem dvou domků (bank)
  • Klepnete na tlačítko POKRAČOVAT
  • Dostanete se do 3. kroku nákupního košíku s názvem INFORMACE kde vyplníte údaje potřebné k doručení objednávky.
  • Po odsouhlasení povinných údajů pro potvrzení objednávky (označených červenou hvězdičkou Souhlasím s obchodními podmínkami a Souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů)
  • Objednávku potvrdíte výrazným zeleným tlačítkem Odeslat objednávku s povinností platby
  • Následně se dostanete na stránku, která potvrzuje přijetí Vaší objednávky
  • Na stránce potvrzení se Vám zobrazí bankovní údaje k úhradě objednávky + QR kód, který můžete „vyfotit na smarfonu“ a budete přesměrováni do vlastního internet bankingu. Všechny údaje k platbě budou automaticky vyplněny.
  • Po úspěšné úhradě objednávky obdržíte od nás potvrzující e-mail
  • Následně začne proces vyřizování Vaší objednávky

Co se stane, pokud nebude platba platební kartou úspěšná?
Nemusíte se bát, naše systémy neustále monitorují objednávky a zjistí-li, že objednávka nebyla uhrazena, budeme Vás neprodleně kontaktovat, případně Vám pošleme odkaz na dodatečnou úhradu.

Pokud se Vám nepodařilo uhradit objednávku napoprvé, prosím nedělejte další objednávku.
Budeme Vás kontaktovat a problém spolu vyřešíme.

V případě problémů nás kontaktujte e-mailem: info@inohy.cz

3. Platba prostřednictvím Apple Pay
Máte-li zařízení od Apple (iPhone, iPad, iWatch, MacBook, iMac) můžete objednávku pohodlně uhradit prostřednictvím Apple Pay.

Použijte standardní postup jako u každé jiné platby prostřednictvím Apple Pay

Co se stane, když platba prostřednictvím Apple Pay nebude úspěšná?

Pokud se Vám nepodařilo uhradit objednávku napoprvé, prosím nedělejte další objednávku.
Budeme Vás kontaktovat a problém spolu vyřešíme.

Nemusíte se bát, naše systémy neustále monitorují objednávky a zjistí-li, že objednávka nebyla uhrazena, budeme Vás neprodleně kontaktovat, případně Vám pošleme odkaz na dodatečnou úhradu.

V případě problémů nás kontaktujte e-mailem: info@inohy.cz